måndag 6 november 2006

Å Jag Som Var Så Nervös.......

Så pass stirrig att jag igår kväll började springa i cirklar... & min rygg & nacke stelnade till & började böka igen.. det är inte ofta det händer nuförtiden.. men nu hände det... som tur var kunde jag sova iallafall... sov gott åxå.. men sen sprang jag runt runt även i morse.. glömde mina skor gjorde jag.. Tåget gick 06.57 & jag var nere i tunnelbanan säkert 7 minuter förtidigt.. Oj Oj Oj va jag var uppe i varv.. Hittade min buss ute i Högdalen.. & så efter bara ett par minuter var jag framme...
Jodå, Å det gick så bra så bra... jag har kört vääärldens största maskin.... ja .. inte världens största då.. men ganska stor var den... & dom var sjyssta där.. & dom gillar mej.. & jag längtar nästan lite till imorrn..
Så nu så firade jag lite här... med att äta hallonpaj till middag.. mmmm ... soffa soffa soffa !

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej PRYO!

Anonym sa...

Hej Hej !

Lotta sa...

Praktik kära vänner Praktik!!!