onsdag 29 november 2006

Ett Prov Avklarat !!!

Trodde jag skulle slinka in & skriva provet på morgonen... ganska snabbt & sen åka hem & sova ett par timmar... men tjiii fick jag! Först hade vi lektion hela förmidagen ... & provet var först kl 13. Ja.. jag måste nog börja skriva upp vad jag har för tider... jag verkar inte riktigt va att lita på när det gäller chemaläggning.... å det som jag alltid trott... att det var ording på mej... nu är det mest o-ording... Näää det är inte så farligt.. förutom att jag är jävligt sömnig bara för att jag var uppe ruskigt länge & pluggade inatt...
Nåja.. nu är det bara att ladda om inför nästa prov... imorgon... kl 09.00 ska jag vara där, det har jag kollat upp... shit va trött jag är... men det gick bra idag, jag ska nog fixa VG på den här kursen... det är vad jag vill ha!!!
Gäääsp..
Det blir ingen invignings fest hos Ylva idag för mej... jag är för slut... men jag ser fram emot mingelbilder & skvaller om det hela imorgon!!! Det är tufft att banga !!! (ibland...)
Update: Det var ju Ylva jag skulle till igår... inget annat... såg idag att jag skrivit nått annat namn... helt fel i sömnigheten blev det... det var najs där igår hörde jag, jag ska gå dit en annan dag & kolla in väskorna... dom är galet välgjorda har jag hört.....

1 kommentar:

Maria sa...

störtcoolt att bangelibanga! jag står i infodisken nu och är trött, hungrig och har nog lite ont i huvudet... men jag är för nyfiken... så jag drar nog dit och kollar in Ylvas nya ateljé/butik!