onsdag 15 november 2006

Knivsta By Night.... men ingen bild....

Mycket tåg blev det igår... Vi lyckades hoppa på fel tåg när vi skulle tillbax till Stockholm.. hamnade på Upptåget.. vi kunde inte åka på SJ:s biljett heller... så vi fick hoppa av i Knivsta... mitt i natten... nåja iallafall på sena kvälls-kvisten..
Det var minst 20 min tills nästa tåg skulle gå, så det blev en liten runda på byn... Där på promenixen, med Epa-traktorerna åkandes med ungdomar på flaken runt omkring på byn (ja iallafall åkte EN sån förbi oss, & det är inte ofta som jag ser sådana).... där uppenbarade sig en av dom snyggaste ICA-skyltarna jag sett... & i perfekt ljus.. ja eller mörker kanske man ska säga... ICA-Kniven´s neon skylt... Ååååå aj lööööv it.. snygg .. Skit Skit Skit bara att jag inte hade min kamera med... Fan!
Tillbax till stationen... & tanken om att jag nog aldrig kommer att stanna till där igen... iallafall inte i perfekt regn-blött mörker för att få den där bilden... eller så får jag försöka hitta en kompis i Knivsta, så jag kan hälsa på där en annan kväll i november...

Inga kommentarer: