fredag 17 mars 2006

Fisk-Skärbräda Från Saloonen !



Gick till S&S med Kiruna gänget, där fick jag en skärbräda av bar-snubben... jag blev så glad så det var inte klokt, ja när jag såg brädan i morse så blev jag superglad igen... fast idag såg jag att det stod "Fisk" på den, så då blev jag bara normalt glad för den.. ska slipa ner den idag så blir den apsnygg!!!!!!!

Träffade på O, utanför baren när han var påväg hem från sin dagliga långpromenad, så Kiruna människorna fick träffa en annan Kiruna människa....då blev dom så glada såå... konstigt, det är liksom bara sånt folk dom vill träffa här... dom kommer direkt från "vildmarken" & nu har dom just stuckit iväg till Älvsjö..... på Vildmarksmässa!!!!!!????

Ja käranån... & tidigt går dom upp åxå, vid 6-tiden tittade jag upp, & då satt dom redan med kaffekopparna i handen & viskade, jag somnade givetvis om, vaknade några timmar senare & dom sitter i samma possesioner tyssta med kaffet.... & oroar sig för hur dom ska hitta ut ur Stockholm med nya bilen som den ena köpte här i gårkväll.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hörru Lovely! Ha en mysig helg och ta hand om Stockholm nu när jag beger mig upp till vårat vackraste landskap - JÄMTLAND!

Anonym sa...

Snygg blogg! Du åker in på min länklista. Ba'så'ru vet!

Lotta sa...

Ha det så härligt Heavenly!!
Tack Bert, kul att du hittade hit Ba!