söndag 19 mars 2006

Ond Cirkel..... eller God ???

Jag börjar nästan bli orolig för mej själv, tänk om jag gått och blivit morgon-människa.. skulle vara ett hårt slag för mej verkligen...har alltid varit anti morgnar, älskar nätterna.... men nu, uppe 07.09 i morse igen & drack kaffe med den sissta gästen, & nu är väl tvätten klar åxå...
Kan åxå vara så att om man går & lägger sig före 24, ja då vaknar man tidigt, & så blir man trött på kvällen, så att man vill gå & lägga sig tidigare & inte följa med ut en Lördagkväll & så vaknar man tidigt & ja.... en Ond Cirkel liksom.... ja eller en God Cirkel.... det beror på hur man ser på det hela..
Jag har vissa fördommar om att det goda skulle vara detsamma som tråkigt i det här sammanhanget, & tråkigt är likamed farligt för mej... fast det var jävligt skönt att vara tråkig igårkväll, även om jag nästan hakade på, & ännu skönare att jag vara tråkig igårkväll är det idag !!! Ääähh, nu drar jag ut på promenix...
Jag måste våga vara tråkigare... inte så lätt för mej alltid...

Inga kommentarer: