tisdag 28 mars 2006

Vitt Vitt Vitt Vitt Vitt Vitt i Mitt Bibliotek !


Så här skulle det se ut i mitt Bibliotek nu OM det var ett sovrum.... men det är det nu inte, så... ja det är vitt iallafall, & det blev visst oljefärg i taket så det luktar här så jag blir alldeles snurrig.. Det kommer bli så bra så bra! OOOOerhört bra för mingelfester kommer det att bli därinne på min ära, ett par lager vit färg på hyllorna bara så kommer inbjudningarna att dåna ut till de närmast sörjande..
Jag är bara rädd för cigarrerna... att jag ska trilla dit nu när jag inte rökt på 3 dagar.... kan det vara så att jag fixar party bara för att få en anledning att puffa lite tobak kanske.... Sedan blir det ju ny mingel-vingel tillställning när hallen är klar... det gäller att fixa så många fester som möjligt där det ingår cigarrer..... minst ett mingel i veckan!!!! Välkomna!!! ( ta med cigarr!)

5 kommentarer:

Anonym sa...

Får man tränga sig på om man kommer dragandes på jäkligt god (dyr alltså) Cognac?

Lotta sa...

Med Dyr & God Cognac så kommer du få garanterat bra mingelplats i nya Bibblan!!! Du kanske får ett lånekort åxå, vem vet...

Maria sa...

Som bibliotekarie kräver jag minst tjänsten som överbibliotekarie i ditt bibliotek!!! Kan nöja mig med att vara DJ-bibliotekarie och spisa hotta wax på minglingarna!

Lotta sa...

Jobbet är ditt darling ! Du är härmed högtidligen anställd ! I fallskärmsavtalet ingår körsbärsvin...

Maria sa...

Det tackar jag för och emotser den sedvanliga promoveringen med högtravande tal och dask i baken med en brödkavel!