onsdag 1 mars 2006

Näs-spån & säng-rokad

Har haft en näradöden upplevelse instängd i ett mycket liitet rum med cirkelsåg.. trodde aldrig att det kunde sammlas så mycket damm i min näsa, ja inte bara där förresten.. jag lever nu i en dimma av finkornigt sågspån och har en trängande värk i huvudet...

IKEA idag igen !!! O, köpte en säng... levererade den... tog O:s gamla säng till lille-bror och lille-brors gamla till V.. själv vill jag inte byta, jag har världens bästa, omringad av böckerna...

Trött, sliten & uppgiven

4 kommentarer:

Maria sa...

Jag tycker att du är duktig!
...tänker också bygga om, fixa och dona med min hall så snart snön är borta och solen skiner!

Maria sa...

...och hellre "kösst", biten och skäggriven...

Maria sa...

...än trött, sliten och uppgiven... alltså!

Lotta sa...

Jo, mycke hellre!! men jag var inte uppgiven egentligen, mest bara trött o sliten.. o mycket mycket dammig!