söndag 26 mars 2006

Video Morgon !


Blev en sväng på Söder igår, ett ruggit trångt hak först, & sedan ett annat där vi fick plats å sitta, nu har jag hängt i den stadsdelen flera dar på raken... brukar inte .. alls va där... har inte ångrat mej det minsta!
Jag har fått så mycket saker den senaste veckan, jag blir så glad, att det finns så gulliga människor! Igår fick jag ett SL kort som räcker i 3 dagar till, så att ja inte ska hänga hela tiden i mina egna kvarter antar jag.. & så fick jag ett träningskort, så att jag ska bli stark & snygg antar jag ... Hearra Sivdni ! Alltså det lönar sig att vara snäll vad det verkar!
Kollade Pistvakt till frukosten, lite lagom underhållning så här en söndags morgon.. jag är ju lite kär i Lennart Jähkel, så det kunde ju inte gå fel lixom, var väl egentligen inte världens bästa rulle, men men inte världens sämsta heller.
Dagens Tack går till min självutnämda PT, skvaller & allvar & skratt !

4 kommentarer:

Maria sa...

PÅ SÖDER ÄR VI ALLA BRÖDER...

Lotta sa...

Även med våra systrar?

Maria sa...

ALLA!!! Själv är jag ju och vänstrar i västerås...

Maria sa...

...östersund... var nästa gång!?