tisdag 14 mars 2006

Gå Hit & Dit på Samiska !


Gatukorsning har jag glömt på samiska, fast jag fick säga det säkert 15 gånger igår när vägbeskrivning kom på tapeten.
Igår:
  • Ge mig kaffe
  • Gå rakt fram, sväng vänster vid sjukstugan
  • Jag har svarta strumpor på mig

Avlönas som vanligt av MrX med vin på Tranan, där ung blev äldre & vatten vältes ut. En bar senare kommer ögonen i centrum såpass att vatten fick beställas in. Hur kunde klockan bli 03? Jättetrevligt, javisst, men väl hemma fick jag rolla på tapetklister i halltaket innan jag somnade, nu börjar färgen rasa ner, det är ett mirakel!!! Limfärg i tak är annars ett gissel!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Mr X???

Lotta sa...

Exet

Villle sa...

mr x tackar och bockar. och kollar in alla dina träffar i amerika. vad håller de på med i nordamerika? - kollar in din blogg, typ.

Lotta sa...

Ja, jag vetefaen vad jag har för dragningskraft från "overthere", helt ofattbart på min ära!!!