torsdag 22 mars 2007

Dagens Blåtira är Rööööd !

Snyggggg !
...men nu är det jag som är Ynk !

8 kommentarer:

Maria sa...

Huvva! Men då behöver du bara ögonskugga på ett öga...

Jag och Stina vill gärna trösta dig och dricka en drink i möra... om du hinner alltså!

Stina sa...

Stackars dig! Men tänk att ingen hjälpte dig! Jag blir så arg. Jag tror vi snart måste muntra upp oss med den där drinken.

Stina sa...

Simultant drinkbegär vare här!

Lotta sa...

drink vore suuuper... bara jag hinner sy färdigt dom här ridåerna jag håller på med... blir nog tight imorrgon... men man vet alldrig.. jag kanske syr superfort!
Puss på er !

Maria sa...

sy-sy-sy!
vi hörs senare och kollar läget!
sy-sy-sy!

Lotta sa...

Jag syr som en dååååre ! sy sy sy !

Maria sa...

... och så har du ett finger i kakburken igen raaaring!

Fikatanten sa...

Ett varmt grötomslag på det där du!