måndag 12 mars 2007

Ny Frísyr .... Ovanför Bältet...


6 kommentarer:

Maria sa...

Wow! Hallå där min sköna böna! Snyggelisnygg!

Maria sa...

Vilken tur att det var den frisyren du exponerar... börjar bli lite orolig för gruppen mandelmusslor... och deras nya nudistintresse både utomlands och på hemmaplan - men det finns alltid terapi att tillgå!!!

Stina sa...

Vad fint! Så snygg lugg.

Dragspelarn sa...

Jag blir så till mig att jag komponerar en vals till din ära!

Anonym sa...

Det var en bra frisyr just för huvudet, annars är jag ite tveksam till det där med kort framtill och långt på sidorna! ;)

Lotta sa...

Tack söta vänner ! Jag känner mej bra i denna ! undrar bara vem det är som står i badrummet när jag går in där... & ser mej själv i spegeln... lite ovant mörkt ... men snyggt