onsdag 7 mars 2007

Min Vän Vegeterianen säger :

"Kyckling är väl åxå frukt va ! Jag köpte hem en grillad idag.."
&
"Det kan vara lite otäckt att umgås med mej just nu"
*
Jo... om du vill så kan väl frukt åxå vara godis... som dom brukar säga... men ... ja man ska ju äta det man är sugen på... det är väl nått som behövs i kroppen som man vill åt kan jag tänka...
*
Dessutom har jag märkt att det är hund-träff i spökparken just vid 21-tiden.. då blir det ett jävlä liv & skällande härutanför vill jag lova... sen är ett annat (eller samma det vet jag ju inte) gäng ute straxt innan kl 24 & kör natt-kissningen kan jag tänka.. samma skällande & liv i luckan då..

3 kommentarer:

Stina sa...

Jag tycker nog att kyckling är frukt, i alla fall när man är på det humöret. Hur är det med korv? Jag får ett sånt korvsug ibland. Måste vara blodbrist det med. Fast vid närmare eftertanke är nog inte korv frukt. Kanske godis.

Maria sa...

Korv är defenitivt frukt om man är fruktarian - och det är jag - det är även därför kyckling är frukt... men bara ytterst ibland, när det saknas något i systemet!!!

Frukt ÄR ju godis, det fick jag lära mig när jag var liten... och det alltid låg en tung mandarin i godispåsen vid julgransplundringen!

Jag är lättförledd och lättlurad om jag bara bjuder till...

Lotta sa...

Man kan ju helt enkelt säga ... att : frukt är gott ! Sedan om man menar kyckling eller vindruvor .... det är ju världsligt....

Föresten Stina : jag har enorma svårigheter att göra komentarer på din blogg.... det gåååår inte längre... tyvärr .... jag fortsätter att försöka dock ...