lördag 15 april 2006

Back In Busines !

Nu har jag äntligen fått klar hela nya fina foajén... förutom det där med lampan.. men det finns inga att köpa på långfredagen... Städat galet medans Maria stirrat in i sin nya fina fabulösa dator & Rudiegirl stirrat in i min (gamla). Fått reda på att min blomma (har bara en) är en Petunia & brukar finnas i balkonglådor.. ja den blommar iallafall & har mirakulöst överlevt ( jag trodde den var ogräs).
Nu har brudarna stuckit & jag har äntligen tillgång till min dator & slipper städa... Vikariatet på Villles blogg har jag inte skött så bra ännu, men jag ska försöka hinna dit åxå nu innan jag klappar ihop här..... måste säga bara.... fyyyy faaaan va äckligt snyggt det har blitt hemma hos mej nu... jag .... bara vill vara här alltid....
Uppdat: Har ett helt gäng fantastiska vänner att tacka för att jag nu har det så extremt snyggt & varmt-välkomnande här hemma!!! Ta åt er som faaan Ni som hjälpt mej & ser detta TACK !!!! Jag lovar att jag ska ha mingel-tillställningar för Er ..... bara jag får tag på 2 snygga & lämpliga lampor!
Uppdat 2 : Kliar galet i mitt högra öra,har gjord så i några dagar nu, nån som vågar sig på en gissning till diagnos??? Jag tänkte fylla på med lite Helosan-salva ... får se om det kan hjälpa...
Uppdat 3: Fiona Apple..... satan i gatan jag kan inte lyssna på nått annat... tack för den.... fast jag hoppas att denna ensidiga lyssning inte har nått med mitt kli i örat att göra.... Hjääälp !!!!
Uppdat 4: Det blev bestämt (av vem vet jag inte) att det är datorförbud på påskaftonsmiddagen hos Rudiegirl... Fast G skulle visst få dispans en liten sväng för att kunna få fixa tillgång till The Honky-Tonkers.... & då ville Maria åxå få dispens.... hur ska vi hinna med äggätandet om det ska hålla på såhär???

Inga kommentarer: