söndag 23 april 2006

Jag Vann I Monopol...I Det Första Honky-Tonket Ever & Nu Ska Jag Vara Barnvakt... Känns Inte Som Nått Förstapris!

Segerns sötma hade inte hunnit lägga sig innan det ringer på dörren i halvtidig morgontimma.. grannen står därute & vill att jag ska vara barnvakt en stund... han måste vara rätt så desperat, för jag hade mascara hängande ända ner på kinden & håret i en "frisyr" som borde berott på sänghalmsaktiviteter, inte mycket kläder & luktade säkerligen både gammalt vin & ostbågar... Dessutom var jag för förvirrad för att svara nått annat än "javisst kan jag passa ungen en stund". Nu ser jag liiite bättre ut efter en dusch... men jag hoppas denna barnvaktsaktivitet ska går fort över....
Efteråt: Jomen det gick ju ganska bra.. lillungen blev väldigt förtjust i mej... det är mitt dilemma... barn gillar mej för mycket.. jag är för kul... nu står han utanför min dörr & rycker i handtaget... men jag öppnar inte... nu är det slut på lektanteriet.. för denna gång.. tur att han ska flytta snart ungen... för jag råkade visa var ringklockan sitter....
Förövrigt: Jag tänker köpa mig en egen flaska Absinthe... för jag passar särdeles bra tillsammans mé gröna fén!!!! Så d inte blir nått tjaffs i spelklubben menar jag... om att jag skulle nalla på klubbflarran alltså....

Inga kommentarer: