fredag 21 april 2006

En Kväll I Tunnelbanan....

Har ju yttrat en viss avundsjuka över hur man kan heta Holly Golightly på senaste tiden... & när jag satt & inväntade sista T-banan inatt på Medborgarplatsen så upptäckte jag en annan Holly... som jag dessutom har träffat live (ja eller jag såg henne helt enkelt) för några veckor sedan när hon tog kort på sig själv bredvid dom enorma bilderna av henne som nu pryder tunnelbane väggarna... fast då var det vid St Eriksplan.
Holly Grenfell
Chef på akademiklinikens hudvårdsavdelning & har gått Fei:s akademiska chefsutbildning.
Jag skulle ju åxå vilja heta Holly.... fast jag vill inte jobba på nån akademisk hudklinik.. jag vill hellre va pusher... & då passar ju L8-Lee alldeles utmärkt.. jaha, så kom jag fram till att jag är alldeles utmärkt... bra bra.. & alltid retar det nån..... länge sen man lyssnade på Noice förövrigt !
Senare: Försöker desperat odla tillbax mina spridda fräknar nu i köksfönstret... börjar mest se rosa-flammigt ut... tror jag fick en sol-shock här....

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag är hemma just precis nu!

Lotta sa...

Funkar d nu!!!!!!!!! ditt eller snål-surf??