fredag 7 april 2006

Morgonkaffe & Kaffeost


Inga problem att vakna när den goda goda kaffeosten väntar på mej till frukostkaffet.

Uppdatering: För kännedom - Träningsvärk

Uppdatering 2 : Nu har kusinen gått iväg på kurs... så jag ska ta mej en liten tupplur på soffan.... Gris-sova i 10 minuter kan vara fantastiskt!

Uppdatering 3: Slummrade skönt, slipat taket, spacklat väggen. Kaffepaus nu med mandelskorpa, funderar nu på att sopa taket & så måla första varvet... Så skönt att inte ha nån hjälp!

Uppdatering 4: Har äntligen hittat min Pizzeria Opera (Jokkmokk) - kepa som jag har på mej när jag slipar tak, så snygg & praktisk tingest!
Uppdatering 5: Slänger på en platta mé Elvis nu & tar tag i penseln!!!!

3 kommentarer:

Villle sa...

fasiken vad grejt du skriver.

Villle sa...

"så skönt att inte ha nån hjälp"
ooops.
det gäller att vara ärlig
OCH RAK.
och du lyckas
(fast jag vet inte vilka som läser din blogg. jag ser ingen statistik längre, ingen räknare.) (Det kanske är lika cool.)

Lotta sa...

Du menar att jag kanske är smyg-rak bara här, & håller käften till den det gäller?
Det finns liite statistik i kartan, fast den räknar alla träffar...