tisdag 18 april 2006

Målaren Har Äntligen Kommit !

Som ett brev på posten kom han.... ja först ringde han jättetidigt & sedan dök han upp här rakt in i min nymålade foajé & sa att på måndag så kommer han & fixar vattenskadan i köket & ska måla om hela taket i lillebrors rum.... det kan fan inte va bättre, jag kan nästan börja tro på framtiden nu!
Senare : Borde ta ta tag i lite grejjs
Ännu senare: Ringde några samtal... om det nu kan räknas som att ta tag i nångot, fixade iallafall fram lite deg.. borde borde borde borde.... göra både det ena & det andre... vill inte! Fick verkligen en attack av ångest av gårdagskvällens samtal med min vän.... inte hans fel, men vissa ämnen är väldigt känsliga för mig... går inte bara att ta upp & sedan softa på i samma ullstumpa...

2 kommentarer:

Maria sa...

Äggvästprototyp till glatt fruntimmer finnes nu att beskåda på Dewdrops!

Lotta sa...

Den ser mycket spännande ut på min ära!!!