fredag 28 april 2006

Regn I Paradiset !

Har pratat förlossning hela morgonen med IM som ligger på Sunderbyn , kul att det gick bra fast det var visst typ 3 mån förtidigt... Jag är imponerad över att man vågar skaffa sig ett sånt livslångt "heltidsjobb"... modigt!!!
Nu ska jag ut & syresätta mej i regnet en timme... sen skriva....
Update: Alltså...., jag har lyckats skriva ett bra & kaxigt brev att ansöka med... & fått med de flesta pappren... fick till&med intyget från Uppsala med posten idag... jag är imponerad av mej själv!!! Nu är det bara allt d andra kvar.... lätt som en plätt... eller???

2 kommentarer:

Rudiegirl sa...

Varför är dom inte i Stock? LM alltså. Jag har oxå varit på Sunderbyn fast på TBE-enheten, eller nä nån sån hade dom inte, infektionnånting... kanske

Lotta sa...

Nä dom är i Stock.... det är IM (inte LM) som är i Sund.... dom är dock släkt & har samma efternamn... ja lite snurrigt...