torsdag 20 april 2006

I Am A Pusher Yes I Am !!!

Jag tror banne mej jag har hittat min nich (obs! ungefärlig stavning) . Skulle trivas enormt bra med Pusher på mitt visitkort.... man skulle kunna fixa sjysst T-shirt åxå.... till... Å visitkorten skulle vara en enkel biff dom åxå! Jag vill ha visitkort nu!! Dear Rudiegirl I need your help!
L8-Lee
Pusher
Tänk va en fika med en silversmed kan göra för kariären ! Vi är flera som vill ha nya visitkort!
Mycke Senare: Drar till Söder en sväng ( jo jag gillar visst att vara där ibland... bara d att jag gillar att klaga på Söder åxå.... för jag gillar V-stan bättre!) . Tydligen ska vi t Petsounds bar & kolla läget... hoppas d inte regnar längre!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Pusher!Det är så helrätt.Hoppas du hade kul på söder.Jag har ätit middag med yachtägaren.trevligt.Mycket vin.Otvunget.Härligt.Tack för musiken:)

Lotta sa...

det var najs på söder.. fast jag gillar musiken bättre som spelas härhemma hos mej.. & dej...

Maria sa...

Fanken vad det roas så fort man lämnar stan...

Rudiegirl sa...

Det var hög musik på Pet Sound, och då vär vi ändå inte dom gamlaste tanterna där tror jag

Rudiegirl sa...

Just det. Visitkort måste man ha. Borde inte va så svårt att fixa med en scanner en skrivare och lite schyssta tjocka papper