lördag 8 april 2006

God Morgon ! Elvis & jag ska slipa lite vägg !

Torkat renkött på frukostmackan är riktigt galet gott, & en god kopp kaffe till gör att jag kan börja slipa väggen nu, jag skiter i om grannarna har vaknat än på lördagmorgonen...

Uppdatering: För kännedom - Lite ont i halsen idag
Uppdatering 2: Kan halsont bero på att man andas in slipdamm???
Uppdatering 3: I, ringde från Jokkmokk & var i 7:e månaden & undrade lite vad hon var på väg in i, & jag som undrar vad jag själv har gett mej in i, bara av att vara såhär... nä fy faan va jag har det bra tänker jag nu, & vad jag klarar allt skit så bra åxå, mitt problem nu är ju egentligen mest halsen dårå....
Uppdatering 4: Har nu gått över från kaffe till te med honung & lime, tror det kan funka för halsen... ska inte träna idag iallafall.

Inga kommentarer: