torsdag 20 april 2006

Men Va Faan... Varför Kom Vintern Tillbax ?

Mina små svaga fräknar kommer ju att blekna bort nu..... redan idag...... Det var väl ändå inte meningen.?


Senare: Orena tankar om 80-talets solarier snurrar i mitt huvud.... snälla snälla våren kom tillbax!

Ännu senare: Gavin DeGraw !!!

Senaste text... Jag undrar om jag hör rätt: "the love of my hips and the love of my lips" & jag har inte tid att lyssna en gång till nu.. jag ska springa nerför Drottninggatan nu..& sjunga dendär konstiga sången...

Texten efter omlyssning: Do you want the words of my lips... or the love from my hips ? Går att välja ett eller i väldigt sälsynta fall båda alternativen... fast det var inte alls det hon sjöng.... Patty Griffin... jag hör inte ... men jag hittar så gärna på eget!!!

2 kommentarer:

Rudiegirl sa...

Malin på jobbet har en kräm för typ 59 spänn, Dove tror jag det var, som man blir lite brun av. Kanske hälsosammare än solariet... "dutta" med pensel för den fräkniga looken:)

Lotta sa...

Ja det kanske vore nått... är det ingen som vill dela den den där burken med mej.... tror inte det går åt så mycket till mina fräknar... eller låter det snååålt kanske???