torsdag 27 april 2006

Målarn Has Left The Building ..

Jaha!!! Nu är det bara mitt jobb kvar då... kommer att bli så fint här så det är inte riktigt klokt... ja det är förövrigt redan fint... men ännu ap-finare ska det bli! Tar min sväng runt Karlbergs- slott nu... får se vad som händer.... Sedan bara ta tag i alla listor & brev & deklarationer som jag ääääääälskar.... jag vill köpa färg istället... men det får jag inte göra förrns nästa vecka... har jag bestämt.....
Update: Mailat, ringt & fixat ... braaaaaaaa L8-Lee! & tydligen ska morsan komma förbi & kolla deklarationen åxå... så nu är det mesta i rullning... bara det där personliga brevet som jag har lite nojja över..... jag vill mååååla!!!!
Update 2: Nja nån riktig deklarations-hjälp var det väl inte frågan om förstås... av morsan alltså... men det är ju några dagar kvar... så .... hungrig nu.... jätte hungrig..

2 kommentarer:

Maria sa...

...och igår kväll åt jag en så god kååååla!!!

Lotta sa...

Hade du svängt ihopa kolan i en av dina alla fina skålar kanske????