onsdag 19 april 2006

Nya Lablar.. Printa Printa Printa... Soundtrack !!!

Jag älskar min nya printer! Kan lycka vara att få fantastiska bilder på cd-skivorna... jo.... så måste det vara.. jag har fastnat i bildernas paradis... hjälp det är redan mörkt.. dagens suondtrack har innehållit mycket Holly Goligthly & väldigt mycket Patty Griffin... & dom fick så passande bilder.... jag är fortfarande facinerad av det går att stoppa in själva Cd:n i printern...
Tror jag har fått fräknar idag... ganska gulligt... solen solen solen
Senare: Det finns radhus i Kristineberg... eller det såg mer ut som cirkelhus... jag är rätt inne på cirklar idag... rubbade cirklar är bättre... å så fräknarna... jag vill ha fler...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Smart L8 (vill ju inte avslöja ditt riktiga namn) jag har inte tänkt på att man kan gör egna cd-omslag. Det trista i att sakna omslag har fått mig att inte förfalla i piratkopieringens garn. Men nu! Men nu, finns inga ursäker, bara en liten gnutta dåligt samvete mot artister som inte får betalt. Men å andra sidan, HP får sälja lite mer färg till skrivaren så det jämnar ut sig. Och dåligt samvete glömmer man så fort.

Lotta sa...

Dåligt samvete är för loosers !