söndag 16 april 2006

Äggmålning, Ägglikör men inga Äggvästar !!!? & Pest Eller Kolera...

Hemma igen efter en fantastisk brunch med amerikanska pankakor som rudiegirl svängde ihop i efterdyningarn efter gårdagens påskmiddag.... somnade på hennes soffa strax efter kl 06(!!!!!!!!!!) imorse.... sov till kl 12.30..... & nu skulle jag gärna snusa in på min egen soffa en stund.....
Gårdagens dilemma: (Som skrämmande nog tog flera timmar i anspråk....)
Du har dessa personer att välja mellan..
  • Ulf Lundell
  • Niklas Stömstedt
  • Peter LeMarc
  • Tomas Ledin
  • Orup
  • Tommy Nilsson

Och du har dessa allternativ med dessa personer

  • Hångla med en
  • Ha sex med en
  • Skaffa barn med en
  • Gifta dig med en
  • Lyssna mycket på på denne mans musik, tillsammans med denne man...
  • Sitta & diskutera med en

Detta blev ett läbbigt uppdrag & ägglikören sattes i halsen mer än en gång..Så skönt att ta livet på sånt galet allvar... jag ville diskutera med Peter LeMarc..... osv... Sedan undrar jag mest hur en sådandär äggväst egentligen ser ut!!! Jag tvivlar fortfarande på att dom verkligen finns... Å så har jag en gnagande ångest över att ha tänkt på de där männen härovan.... men det var iallafall inte min idé att börja med denna galna uppgift.... Nä jag vill inte... & nej kära vänner man kan inte straffas med att hålla på med Bert Karlson för den skull!

Inga kommentarer: