söndag 16 april 2006

Holly Golightly På Debaser eller................ Fiona Apple Här Hemma...

Ähhhh, jag stannar hemma & lyssnar på dom skivorna jag lånade igår av M, fast det hade varit kul å gå å kolla Holly förstås... men jag borde verkligen vara hemma & läsa... hmmmm... det är tufft att banga..... eller hur var det?
Update 1 : Håller på att räkna mina rum hemma.... alltså, egentligen har jag 3 rum, men eftersom jag renoverar & planerar om hela skiten, så har det liksom blivit många fler rum.... så här ungefär:
  • Foajén
  • Köket
  • Toaletten
  • Biblioteket
  • Badrummet
  • Lillebroderns rum (som är sovrum, kontor & lager & alltmöjligt)
  • Köket
  • Matsalen (som nu egentligen är vardagsrum åxå....)
  • Mitt sovrum
  • Discoteket ( i mitt rum)
  • Kontoret (Heter egenligen : The Office.. i mitt sovrum & under utveckling)
  • Syatteljén (i mitt sovrum)
  • Loungen med soffa & flatscreen ( i mitt sovrum & finns inte ännu)

Alltså detta är hur man gör om en 3:a till en ..... typ 9:o rummare + kök, bad & toa

Inga kommentarer: