måndag 17 april 2006

Enfield ..... Gräsligt snygg.... & Såld..

Gotland en sommar för ett antal år sedan, min Enfield & jag... snygg snygg hoj... som inte är min nå längre... & det är egentligen bra, bara att jag får lite lust å åka såhär på våren när vägarna börjar damma.....
Update 1: Jag har kommit fram till att jag även vill ha ett gallery i min våning.... men var? Jag vill nämligen ha en 10-rummare !
Update 2: L8-Lee Soundtrack just nu är en fantastisk blandning av:
  • Fiona Apple
  • Kathleen Edwards
  • Holly Golightly
  • John Hiatt
  • Mulatu Astatke

Shiiiit ! Jag är med i en fantastisk film... & jag är inte försenad, fast jag ska iväg en sväng nu mot M på söder!!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det måste vara en film. Den riktiga Lotta skulle aldrig bege sig till söder.
/Victoria www.vhjok.se

Lotta sa...

Min livs-film är inte att leka med.... i den kan jag bege mej vart som helst... idag blev det kungsholmen.... ååååå vilket soundtrack...... jag ääälskar min musik !!!