söndag 28 maj 2006

Blyg I Parken....

Ja, förkylningen verkar släppa.... ta mej tusan... Skivbolagsdirektören kom förbi & ventilerade & tog en fika... mitt i den stora historien ser jag ett välbekant rörelsemönster genom lövverket i parken... jösses.... det är ju Skinnjackans hund som strosar runt därnere... då kan ju inte Skinnjackan själv va så långt borta... leta efter brillorna fort som faaan!!!! Lurade med Skivbolagsdirektören ner i parken för att.... ja för vadå ... herre guuuud va jag håller på... väl nere i parken typ springer jag en omväg...för att slippa säga "hej".... blev fruktansvärt hungrig & tvingade med mej Skivbolagsdirektören till en pizzeria på Drottninggatan... där jag pustade ut... måste verkligen vara frisk nu... eller... full av feber....
Nu: Tebax på kammar´n
Appropå ingenting: Det var den andra pizzan på bara 3 dagar... lite övermätt nu...
Jösses: Jag ska jobba på ett äldreboende imorrn!!!! Milda Matilda, nu börjar livet !!!
Fortfarande: Har jag faktiskt snuva...

12 kommentarer:

Maria sa...

pizzerian var ju bara en täckmantel och ett bakhåll... men eh... skinnjackan (läs vindtygsjacka) verkade fin!

Lotta sa...

Hmmmm.. å jag som trodde det var en kavaj...

Maria sa...

det var kanske en vårkavaj i vindtyg...

Lotta sa...

eller en täckmantel....

Maria sa...

aha, det är SÅ en täckmantel ser ut... själv hade jag en dandymantel när jag var 16 - det ingick i min stil!

Anonym sa...

Vilket kackel !
Hur gamla är ni egentligen ?
Jag hade mancheser kavaj !!!!!

Lotta sa...

Ooouupps ....

Anonym sa...

mancheser - är det en ost eller...?

Anonym sa...

... vad är osbrickan för ett namn?

Lotta sa...

jag är på lunch !

Maria sa...

... och mitt magont börjar gå över in en förkylning nu... härrrrligt är livet!

Lotta sa...

Och jag börjar kl 07.00 imorron.... suuper naajs !! ... Not !