tisdag 23 maj 2006

Mitt Liv I Bunkern....

Tur att Fotografen är påväg hit på en kopp te... livet i bunkern kan verkligen behöva livas upp en smula...
Senare: Lite mera kaffe & jävligt t najs sälskap med Fotografen & Cyklisten fick mej att... totalt skita i skriverierna & dra iväg för att svettas i en källare.... måste bli starkare.... kanske kan tänka bättre då...
Hemma igen: Jaha... svettig och med dåligt samvete sitter jag här igen... fast jag har iallfall gjort en backup.... inte så dumt... men det var visst Fotografen som gjorde den... hm... jag har visst inte gjort nånting idag... ännu.... vettigt alltså... inte gjort alls... jag... nä..
Förövrigt: Så regnar det.....

2 kommentarer:

Anonym sa...

Sitter med Plupp på bröstet, han hänger sovandes där. Skööönt! Annars är det som en bunker här med fast mycket billigare. Bra att det regnar nu, då känns det bättre. Jag identifierar mig med regnet, har halsfluss och ont i palten. Hoppas jag kan kolla lite på tv ikväll. Vis ses snart! /LiMPA

Lotta sa...

ÅÅåå hej Limpan !!! Du får väl inte smitta Plupp va, eller var det Plupp som smittade dej kanske... Ja vi måste verkligen lajja snart!!! Krya på dej fort!!!