tisdag 2 maj 2006

Ute I Sista Minuten..... Nä Faktiskt Inte !

Oj oj oj... måste lämna in deklarationen... men den är iallafall färdig... förra året satt jag å filade på den ända till sista timman... nu måste jag bara masa mig iväg & lämna in skiten... jo jag ska iväg nu... sen borde jag ladda för Uppsala.... min "tillflyktsförort", dit jag ska imorrn.. Just nu skulle jag bara vilja sova middag.. men det kanske jag kan få göra när jag har lämnat in.... ja kanske... eller gå å fika kanske..
Seeenare: Jag tror jag hann det mesta... ja alltså, jag har inte varit så produktiv alls... men jag hann med att lämna in, gå & fika, titta på när någon annan försökte shoppa & så hann jag sova middag åxå... så nu får jag väl försöka samla mej... slurpa på lite kaffe å sätta igång å läsa läsa läsa....
Ännu senare: På väg ner till Grill igen... det bästa stället just nu... man kan ju sitta där & läsa åxå.... eller???

4 kommentarer:

Maria sa...

...den där anuella blomman känner jag igen!

Lotta sa...

Jo fast originalet är betydligt spretigare till sin form!

Maria sa...

aha... det är alltså inte samma? jag trodde att den hade fått komma ut på gatan ett ögonblick...

Lotta sa...

Nä, men inte så dum idé, man kanske ska ut rasta petunian... kanske den är bättre än att rasta hund när man vill bryta isen med Mr Chans....