lördag 6 maj 2006

Den Improviserade Schlagerfestivalen !

Här ser vi min favorit från förra året, han vann inte då, men framförde den fantastiska hip-hop-reggae-låten "Solen går ner bakom din dörr" en oförglömlig dänga oj oj oj, då hördes åxå bl.a. "En deprimerad man" & vinnaren "Älska mig ärligt".... & igår var det dax igen.... delfinal på Stockholms Improvisationsteater... Jag skrattade mig näranog till vansinne i källaren på Sigtunagatan.. Min favorit iår var Barry Bogenwilla som sjöng (jag tror det var en pom-pom-rock-låt) "Min själ talar i tungor", han vann såklart inte, men var helt överbra.... Jag tror det är slutsålt till kvällens final, men annars borde alla gå dit & få en galen energichock att ta med sig ut i sommarnatten....
Fick ett litet fint paket åxå, en försenad födelsedaxpresent... örhängen.. som jag nu vägrar ta av mej.. I Like them!!!!!!! Precis vad jag behövde, mina vanliga jag har på mej dag & natt är väl från tidigt 80-tal & nästan dax att slänga. Tiotusen Tack !!!

Inga kommentarer: