onsdag 17 maj 2006

Tillbax Till Gammal Hederlig Vinyl !

Tänk att jag snart ska få lyssna på mina gamla skivor... Grannarna ska få skavsår i öronen & bli storkunder på öronproppar, för i sommar ska jag spela så det rispar & raspar i vinylen här... Jag har inte fått hem den än... men jag har fått en skivspelare äntligen.. eller köpt för 20 spänn om jag ska vara ärlig.. lika spännande för det... ååå va jag vill hämta den nuuuu...
Dagens Skinnjacka: Såg jag inte imorse, men brorsan såg jag vid slottet.. fast dom är nog inte bröder.... I parken såg jag bara lövblåsare...
Dagens upptäckt: Jag har blivit myyyycket snabbare på att släppa & jag vill myyycket hellre ha kul..... (smart brud.....eeeh)
I Eftermiddag: Ska jag vara barnvakt en timma!!!!!!! Kunde inte säga nej när ungen kom in hit & frågade med döskalle tröjja på sej & ville dammsuga.....
Dagens telefonsamtal: Gick till Skatteverket...
Måste köpa: Hänglås

Inga kommentarer: