onsdag 24 maj 2006

Det Klarnar I Min "Bunker", Helt Oflummigt

Det är tur att det finns en Hemspråkslärare som sitter här & jobbar ibland, det har verkligen hjälpt mej i min begreppsutredning på sistånne att få slänga ur mej mina Adverbiala funderingar om logiken i verbens kasusstyrning. Tänk att det finns nån som pallar höra om detta... & som tar sej tid att försöka hitta några svar.... . jag är tacksamt imponerad... det är jag...
Dagens upptäckt: Jag får inga andra intryck utifrån än dom jag får när jag står på ballkongen, & den vetter ändå mot gården.... instängd i verbrektionens underbara värld... and I like it....

2 kommentarer:

Rudiegirl sa...

vad händer idag då? Jag slutar klockan fem, eller sex. Ovanligt för att vara en lördag, jag gillar att vara chef

Lotta sa...

Jag har fått ont i halsen... faaan typiskt.... håller på att kurera mig....