onsdag 3 maj 2006

Måste Köpa Solbrillor !

Solen bara skiner på mej... mer & mer... men jag blir inte bländad... närå inte alls, jag är liksom värd att ha hela fucking solsystemet strålande åt mitt håll... men nu är nog tiden inne för inköp av nya solbrillor i vilket fall som helst... finns bara enorma att köpa på stan för tillfället... så man får väl gå runt & se ut som en uggla i sommar.... å vad är det för fel på ugglor? Hur är det med just dom ugglorna som man säger anas i "mossen"... ja inte vet jag...
Tidigare: Torrkötts-macka & spill-kaffe till frukost på tåget till Uppsala, denna dag hade en rätt så underbar början, & sen blev den bara bättre....
Ännu mycket tidigare: Tyyypiskt är väl det minsta man kan säga... varför skulle jag få nästa chans just vid helt fel tillfälle??? Ännu ett sånt där perfekt ögonblick gick mig förbi.... det här börjar nästan bli komiskt. Är det ingen som har en hund att låna ut... kanske den skulle lätta upp stämningen en smula...
Appropå Torrkött... Mycke senare: "men hallå, ska du äta? jag vill åxå smaka samisk mat! jag har aldrig ätit samisk mat, kan du ta med hit lite!" ... jaha & så lovade jag att ta med mej torrköttet ner till mina kompisar på hörnet... men sen smet jag iväg & åt glass med silversmeden istället... å inte såg jag THE Chans på vägen dit...

Inga kommentarer: