tisdag 9 maj 2006

Men Va Faaan !

Bråkade & skrek på Pigge nere på gatan... jag orkar inte med tjatet längre... det är fan flera av hästarna som inte åker i samma hiss... getterna betar på helt fel våningar.... zebrorna är inte alls i sin fulla frihet.. om man säger så.. & i så extremt fula skor... När jag väl kom hem, kokade jag kaffe & slog mej ner & blickade ut över parken... där går Skinnjackan släpandes på sin gamla hund... vad ska jag göra nu... jag ville ju bara springa ner & öva på att säga hej... men hur lång är han egentligen... jävligt lång... dessutom gick dom åt fel håll... upp på kullen skulle dom nog... ja ja & jag har inte alls tid med sånt... jag ska sitta här & plugga......

2 kommentarer:

Maria sa...

...men l8-lee... va faaan! det är en bra utställning på observatoriemuseet - gå dit!!!

Lotta sa...

ok... gissa om jag kommer att hänga där varje dag efter mina morgon promenader.... varje dag... fy va ocoolt....