torsdag 4 maj 2006

Uppe Med Tuppen ! Men Var Är Ugglorna ?

Inga ugglor anade... men tuppen måste ha galt helt galet tidigt för mej idag... så jag är uppe med den... tuppen alltså.
Så fort som möjligt: Hämtade piller..... igen... tyypiskt! Men då tror jag faktiskt jag ska unna mej en lunch i solen med smeden, cykla dit kanske... jo så blir det nog.
Senare i solen: Cykla, träffa smeden... gå med barnvagn!... promenera till fik.... luncha med smeden & saxofonisten som berättade om poliser & 15-åringar... mata bebis!!! promenera mera i solen & sedan cykla tillbax över Barnhusbron... Kungsholmen är bra, men inget går upp mot solen i Vasastan!!!

4 kommentarer:

Maria sa...

jo jo, vi andra som sliter på jobben i vårat anletes svett måste upp med den där jävla tuppahanen vareviga morgon... tvi vale!

Lotta sa...

ooo joo, jag har ju bara träff med tupp-gubben när jag själv vill.... fast jag sliter med MITT jobb hemma faktiskt... å jag har varit riktigt duktig.... faktiskt.... HIN HÅLE.... är det någon som vet vem det är???

Maria sa...

usch! belzebub!

Lotta sa...

Aj då, rugg-gubben med horn..... brukar man säga - Hån av Hin åxå ibland om någonting??