torsdag 11 maj 2006

Tänk Om Det Har Blivit Höst !!!!

Fryser jag för att jag kanske är förkyld... eller..... ve & fasa... har det redan blivit höst???!!!!! Jag menar... sommarn kanske redan är över... & man ska plocka kantareller eller nått... fast jag gillar hösten... kanske bättre än sommarn faktiskt... & jag ska ju gå nån styckar-kurs med Frisören till hösten.. det fick jag reda på igår... men jag vill ju inte ha missat Roadtripen.... så jag får hoppas att sommarn inte har passerat utan att jag märkte nått....
Tidigare: Inte en skymt av skinnjackan idag.. men jag provade med att reclaima parken på vägen hem från Karlberg i morse... bara så det ska kännas naturligt att gå igenom där lite nu & då..... utan hund...
Lite senare: Kom Väktaren på besök, hon fick bubbelvatten & vi bubblade lite hit & dit.

Inga kommentarer: