onsdag 17 maj 2006

Costa Rica !

Utvandraren har visst varit här & hälsat på på bloggen, har jag hört, kul... hon kanske kommer till Sverigen en sväng i sommar skrev hon.. kompisen från förr som nu bor i Costa Rica & har det bra... verkar vara ett härligt ställe.. när man kollar bilderna... vulkaner & grejjer... har inte vatt där.. närmsta stället jag hängt på måste väl va Aruba...
Dagens barnvakt: Ja det måste vara jag förstås... en timme är väl precis lagom.. inte mer... för hur snälla dom än är så förstår jag inte alls det roliga med barn.. fast han dammsög köket bra... & pappan ville bara kramas... nä det verkar bättre med hund faktiskt... eller inte det heller... fast jag kramar hellre hundar än pappor...
Dagens Grattis: Går till Norge.. 17:e maj som det är
Värsta hostan: Har Fotografen just nu.. låter ruggigt illa...
Gulaste fusk-brännan: Dove
Jag älskar: Banjo !!!

5 kommentarer:

Rudiegirl sa...

cocillana Etyfin, världens godaste dricka, ser fram emot en god nattsömn. Men först lite Dove

Lotta sa...

Jo jag har ju själv varit "lätt" beroende av den medicinen... jag kommr & nallar av dej.... om det finns nått kvar förståss...

Lotta sa...

Ja gudrun... jag vet inte va jag ska säga om den där pappan, han är helt ospännande.. inget i min smak... Då är du mer i min smak, see you tonight in green-valley !!

Rudiegirl sa...

Jag tänkte också på det här med pappan som vill kramas, men helt ospännande är ju inge spännande och blir inga nya problem

Lotta sa...

Nix pix, du har så rätt rudiegirl!