tisdag 9 maj 2006

Högtryck !

Måste ut i värmen.... innan det blir för varmt..... å så att jag inte tycker alltför synd om mej själv senare när jag måste sitta inne & jobba..... när det är så varmt ute...
Igår: Vegetarisk lunch med den numera mustachprydde Hemspråksläraren, på nått typ Hare Krishna ställe.. väldigt varmt på trottoaren i solen var det.
Åxå igår: Mötte Pigge som verkligen har hakat upp sig... nag nag nag...Tog en bubbelvatten på Drottninggatan med Fotografen, som skulle shoppa topp till bröllop, & när vi satt där så släntrar Skinnjackan nerför backen...., utan skinnjacka... då är det sommar. Irriterad att över att jag inte såg vart han tog vägen sen.. Toppen blev köpt & senare kom Smeden förbi & hämtade bilder... sommar.... folk rör på sej här i kvarteret....
Igår kväll: Extremt ont i örat... ja eller i ett hål i örat som jag pressat in ett alldeles för stort örhänge i... höll på att bli tokig.. tänkte att 'nu sprängs huvvet'... varför i hela fridens namn ska man hålla på & mickla med öronen... när dom har fått vara ifred så länge... till slut dränkte jag hela örat i alsolsprit... & gick o la mej... & nu är det faktiskt mycket bättre... behöver nog inte ta ut örhänget & inte amputera heller... världsproblemet är löst!!!!!!!

Inga kommentarer: