söndag 14 maj 2006

Ismannen Uppdaterar !

Okej, jag ska inte klaga på att det känns som höst här... Ismannen skickar nytagna vinter-bilder från Kiruna... jag äääälskar Stockholm igen !
Lite annat: Nu är det bestämt.. det blir en total Stockholm-city-sommar för mej iår, förutom roadtripen... känns rätt bra.... ska se till att utforska lite nya hangouts... inte alls jobba på nån solbränna, det får gärna bli en lätt disig sommar... Cyklisten är tillbax i stan, full av energi med stora kött-marinerings-planer... hon verkade väldigt glad att återse Stockholm... skönt & grönt här!
Dagens skinnjacka: Tror jag såg hans bror... igen... med springer-spaniel... iallafall har dom samma frisyr... eller brist på frisyr...
Förövrigt: Så hade jag tydligen namnsdag i fredax.... sånt kommer jag aldrig ihåg, men jag fick en fin påminnelse av någon.. tack tack!

7 kommentarer:

Maria sa...

Grattis i efterskott... Grattis!

Lotta sa...

Tack tack darling !!! See Ya Soon .. på Södran !

Anonym sa...

grattis från mig oxå i efterskott!men nu är jag förvirrad..har skinnjackan en bror???!?

Anonym sa...

(ehh..det var jag som skrev ovanstående..så du vet)

Lotta sa...

Tack så mycké Smeden !
Hmmm... ja alltså.. det skulle kunna vara så att dom är bröder... men högst osannorlikt.. dom är lite lika bara.. & så springer jag på dom båda hela tiden.. fast inte samtidigt... så svaret är ... "kanske"....

Anonym sa...

hjälp..du får har det jobbigt nu alltså som måste hålla koll på 2 skinnjackor..önskar jag hade åtminstone 1 att tråna lite efter...suck

Lotta sa...

men jag ser dom alldeles för sällan..